Válaszd a házhoz szállítást és néhány munkanapon belül a kiszállítjuk Neked a álmaid klímáját.
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik, a rendelés leadásakor megjelölt napon. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
Átvételi módok
a) Személyes átvétel a Szolgáltató telephelyén: A megrendelt és kifizetett termék Szolgáltató általi visszaigazolt időpontban Szolgáltató telephelyén személyesen átvehető:
Cím: 2173 Kartal Baross u.38. (a címen üzlethelyíség nem található, csak a csomag átvételére van lehetőség)
Személyes átvétel esetén az átvétel díjmentes, minden más esetben a Felhasználó a megrendelt termék árán felül szállítási költséget köteles fizetni. Személyes átvétel esetén a Szolgáltató jogosult meggyőződni a terméket átvevő egyéb, a regisztráció során nem kért személyazonosító adatairól és lakcíméről a terméket átvevő személyazonosságának ellenőrzése keretében, annak meggyőződése végett, hogy a terméket az arra jogosult, azaz a Felhasználó, vagy annak meghatalmazottja veszi át. (Elker. tv. 13/A. (1) és (2) bekezdés). Amennyiben a terméket átvevő jogosultságát a termék átvételére nem igazolja, a Szolgáltató a termék átadását megtagadhatja.
b) Futárszolgálat (Házhozszállítás): Csomagját Magyarország területén a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS), vagy a DPD Hungária Kft. (DPD) munkatársai fogják kiszállítani . A kiszállítás díja amennyiben nem ingyenes, a webshopon történő megrendelés során történő kiválasztás után hozzáadódik a számla összegéhez, így a megrendelt termékekkel és szolgáltatásokkal együtt kerül kifizetésre.
A csomag átvétele és az ehhez kapcsolódó felelősség korlátozása a szállításból, így különösen a helytelen vagy hibás szállítási cím megadásából fakadó jogkövetkezményekért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja. Futárszolgálat igénybevétele esetén a csomagok kézbesítésére a futárszolgálat oldalán megtalálható szállítási módok szerinti időszakban kerül sor.
Futárszolgálatok szolgáltatási feltételei:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
DPD: https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf
A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A sérülésből fakadó igényeit a Felhasználó a futárszolgálattal szemben érvényesítheti, azokért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja.
c) Telepítő partnerünk által